AUTORYZOWANY PARTNER
Zadbaj o swój wzrok i słuch jednocześnie.
Dbamy o Państwa wzrok już ponad 20 lat, oferując najwyższej jakości optykę okularową Carl Zeiss.
Od roku 2016 rozszerzyliśmy nasze usługi o diagnostykę słuchu i dobór aparatów słuchowych.
Nasza współpraca z firmą SIEMENS, wiodącym producentem aparatów słuchowych, gwarantuje ich najwyższą klasę i sprawdzoną jakość.
Dzięki tym produktom nie będzie problemów podczas użytkowania a my zapewnimy Państwu badanie słuchu oraz dobór i serwis najbardziej dopasowanych aparatów słuchowych.
Nasza oferta obejmuje tylko wyselekcjonowane, najlepsze modele nowoczesnych aparatów w trzech kategoriach:
- Ekonomicznej w cenach od 2000 zł
- Biznes w cenach od 4000 zł
- Premium w cenach od 6000 zł
Stawiamy na niezawodność działania i zadowolenie z dobrego słyszenia.
Jeśli interesują Państwa informacje na temat aparatów słuchowych to prawdopodobnie zauważyliście u siebie lub kogoś bliskiego problemy z dobrym, wyraźnym słyszeniem otoczenia.
A może korzystacie już Państwo z aparatu słuchowego ? Brak spodziewanego komfortu lub po prostu chęć wymiany na nowszy, bardziej zaawansowany model również zachęcają do zakupu.
Najczęściej spotykane, pierwsze objawy niedosłyszenia to:
- prośby o powtarzanie usłyszanych niewyraźnie zdań,
- głośniejsze od innych osób ustawianie radia i telewizora,
- przykładanie telefonu do jednego, lepiej słyszącego ucha,
Najczęściej zadawane przez Państwa pytania dotyczące aparatów słuchowych to:
1. Czy aparat jest mi potrzebny?
- Przede wszystkim musimy wykonać badanie słuchu, wtedy dopiero możemy ocenić stan Pani/a słyszenia i zaproponować aparat
2. Co jest potrzebne do badania? Skierowanie od lekarza?
- Nie potrzebuje Pani/n żadnego skierowania, wystarczy umówić się na konkretną datę i godzinę
3. Czy będę musiał/a nosić cały dzień aparaty?
- Jest to wskazane. Żeby przyzwyczaić się do nowej słyszalności zalecamy używanie aparatów stopniowo, po kilka godzin dziennie przez pierwszy tydzień
4. Czy nie pogorszy mi się przez to słuch?
- Nie, wręcz przeciwnie, aparaty będą stymulować komórki słuchowe do pracy. Oczywiście utrata słuchu jest nieodwracalna, ale aparaty pełnią formę rehabilitacji słuchu
5. Czy trudno się je zakłada, czy są duże i widoczne?
- Każdy aparat jest dobierany indywidualnie do wyniku badania i potrzeb pacjenta. Aparaty są różnej wielkości i mocy, ale w dzisiejszych czasach technologia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta i aparaty są jak najmniej widoczne.
6. Czy można w nich chodzić na ulicy, kąpać się?
- Wskazane jest wychodzenie w aparatach na ulicę ponieważ są w stanie samoczynnie dopasować się do warunków dźwiękowych otoczenia.
- Oferujemy aparaty odporne na wilgoć. W naszych niektórych aparatach można się kąpać, pływać w basenie i otwartych zbiornikach wodnych.
7. Czy aparaty się ładuje, jak one działają?
- Aparaty działają na specjalne baterie do aparatów słuchowych. W zależności od wielkości aparatu czas pracy baterii wynosi od 5 dni do około 2 tyg. Można także używać specjalnej ładowarki (jak do telefonu)
8. Czy aparaty się czyści?
- Tak, są specjalne środki do pielęgnacji aparatów słuchowych (chusteczki do dezynfekcji, tabletki do mycia wkładki, osuszacz wilgoci). Taki serwis można również wykonać w naszej firmie.
9. Jak aparaty trzymają się w uszach?
- Możemy wykonać odlew kanału słuchowego, który odzwierciedla jego budowę i na tej podstawie wykonuje się indywidualną wkładkę do ucha, która jest połączona z aparatem słuchowym. Można także zastosować uniwersalną, prawie nie widoczną mini wkładkę z silikonu. Aparat chowany jest dyskretnie za uchem. Może być również połączony z okularami lub schowany w kanale słuchowym. Są modele tak małe i dyskretne, że prawie nie widoczne z zewnątrz.
10. Na jak długo wystarczy aparat, czy jak kupię to już do końca życia?
- Czas pracy aparatów jest oszacowany mniej więcej na około 5 -7 lat. Wraz z rozwojem techniki i możliwym pogarszeniem słyszenia należy wymieniać aparaty na nowe modele, lepsze pod kątem elektroniki oraz dopasowania do ubytku słuchu
11. Czy jest gwarancja na aparaty?
- Tak, zapewniamy 3 lata gwarancji na elektronikę i oprogramowanie. Nie dotyczy ona jednak uszkodzeń mechanicznych
12. Czy jest możliwość regulacji w aparatach, zrobienie ciszej /głośniej?
- W zależności od modelu aparatów, możemy ustawić programy pod kątem potrzeb np. do domu jeden program, drugi kiedy jest duży hałas uliczny/grupa ludzi, trzeci program do TV lub telefonu. Jest możliwość sterowania głośniej/ciszej. W naszych aparatach słuchowych można też dyskretnie zmieniać programy i głośność przy pomocy pilota lub własnego telefonu. Dzięki bezpłatnej, łatwej w użyciu aplikacji dla systemu iOS oraz Android można mieć kontrolę nad swoimi aparatami słuchowymi.
13. Czy sama /m będę w stanie sobie poradzić z obsługą aparatów?
- Jak najbardziej tak, zapewniamy pełną prezentację i ćwiczenia z obsługi zakupionych aparatów. Zawsze można zwrócić się do nas o pomoc
14. A co jeśli pogorszy mi się słuch?
- Wtedy jest wykonywane badanie kontrolne i wprowadzamy zmiany w oprogramowaniu aparatów. Od nowa są one ustawiane pod aktualny wynik badania ubytku słuchu i potrzeb pacjenta
15. Po zakupie aparatów muszę przychodzić na jakiś serwis/kontrolę z aparatami?
- Tak oczywiście, jest to wymóg gwarancji. Co około 3 miesiące konieczne są kontrolne wizyty serwisowe, sprawdzanie poprawności działania i stanu aparatów przez protetyka
16. Gdzie mam kupować baterie, środki do pielęgnacji itd?
- Wszystko znajdzie Pani/n u naszym serwisie
17. A co jeśli coś się zepsuje w aparatach?
- Zapraszamy Panią/na do naszego serwisu, sprawdzamy przyczynę usterki. Jeśli jest to możliwe naprawiamy na miejscu a jeśli nie, odsyłamy aparat/y do producenta w celu naprawy.
Zapraszamy na bezpłatne badanie słuchu w naszym gabinecie.
Wykonujemy odpłatne badanie słuchu i dobór aparatów słuchowych w domu klienta.
Prosimy o telefoniczne uzgodnienie terminu badania pod numerem tel. 42 630 66 25 lub 517 793 557
optoton.pl - widzisz i słyszysz wyraźnie